Jump to content

dMG^NaNe

C.E.O Founder
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Song

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

Recent Profile Visitors

88 profile views
  1. √ M-am gândit să fac o campanie pentru doritori care doresc să facă parte din staff-ul nostru √ Gradele la dispoziție sunt : Global Moderators , Super Vizor , Co- Administrator , Administrator. • Model Cerere • • Nume pe forum : • Vârsta : • Cât timp vei acorda comunității noastre ( pe zi ) : • Cu ce poți ajuta comunitatea : • Contact : • Vei fi pus într-o perioadă de probă , ești conștient că la prima abatere gradul îți va fi luat :
  2. Regulament categorie : În această categorie postează doar ownerul principal al serverului . Titlul topicului va fi : [ NUME.CSDEVILZ.RO ] Forum Management În topicul deschis de owner nu are dreptul de a comenta nimeni. În acest topic scrie doar ownerul şi administratorul departamentului afilieri . La deschiderea topicului trebuie respectat modelul, după ce administratorul departamentului răspunde cu rezolvat sau respins . Următoarele probleme pot fi postate aici : adăugarea unui nou subforum, adăugarea unui moderator pe categorie, adăugarea gradului de afiliat unui membru . Model : Nick : Contact owner : DNS : Link Gametracker : Cu ce doresti sa te ajutam ?
  3. MODEL DE CERERE: IP: DNS dorit: Joc (CS:GO/CS 1.6/ETC): Mod de joc: Număr de sloturi: Firmă de găzduire: Link Gametracker: Deținători (nume forum): Contact: BENEFICII DE AFILIERE DNS personalizat (ex.: GO.CSDEVILZ.RO ); Acces fără permisii asupra categoriei; Grad de "Manager server";
  4. • Inainte de toate se va tine cont de o regulă generală Forumului : dacă Userul nu respectă cerițele cerute de Comunitate CSDEVILZ.RO cererea va fii respinsă !!!! • Schimbarea display name-ului este posibila o data la 60 de zile. Va rugam nu contactatii staff-ul pentru modificari! Mesajele vor fi ignorate ! • Acesta este un Model pentru Cererea de Schimbare a Numelui de Utilizator • Cerinte pentru ca cererea sa fie acceptata: • Numele topicului trebuie să fie "Cerere Schimbare Nume"• • Trebuie să aveți o vechime de minim 2 lună pe forum;• • Trebuie să aveți minim 10 de posturi; • Trebuie să aveți cel puțin o luna distanță de la ultima cerere acceptată de schimbare a numelui. • Nume Real: • Numele Actual de pe forum: • Numele Nou de pe forum: • Numele de pe Discord(daca aveti): • E-mail: • Posturi: • Vechime: • Motivul pentru care doriți această schimbare:
  5. Model Cerere Absenta/Retragere ! Model Cerere Absenta / Retragere : Nick : Grad : Perioada: Motiv : • Faceti un topic nou cu titlul: "[Absenta/Retragere] Nume", daca va avea alt tip de titlu, cererea NU va fi luata in considerare si va fi inchisa Formatul datei de absenta va fi sub forma zz/ll/aaaa - zz/ll/aaaa ( 03/01/2019-04/01/2019) • Daca perioada este mai mare de 30 de zile puteti face cerere retragere , cu gradul in pastrare . • Odata acceptata cererea de retragere nu mai este cale de intoarcere la gradul avut se ia de la zero
  6. [MODEL] Reclamatie STAFF Model Nick-ul tau: Nick-ul celui reclamat: Steam profilul celui reclamat: Motivul reclamatiei: Dovada: Alte comentarii: Atentie! Topicurile ce nu respecta modelul de mai sus vor fi ignorate. Dovada trebuie sa fie clara pentru ca reclamatia sa fie luata in considerare.
  7. Daca aveti o Propunere sau o Sugestie o puteti face aici dupa urmatorul Model. Pentru Propunere / Sugestie faceti un Topic Nou cu Titlul: [CSDEVILZ] Propunere / [CSDEVILZ] Sugestie MODEL PROPUNERE & SUGESTIE: Nume: Descriere propunere / sugestie: Cu ce ar putea ajuta comunitatea?:
  8. Cerinte pentru ca cererea sa fie acceptata : Numele topicului trebuie sa fie "[Cerere] Numele tau de pe forum" Trebuie sa ai cel putin 50 de posturi, fara spam! Trebuie sa fii activ cel putin 2 ore/zi. Trebuie sa faci 10 posturi minim la 2 zile. Moderatorii vor primi acces pe categorii separate, nu pe intreg forumul. Momentan cererile sunt: DESCHISE Nickname : Nume Real : Varsta : Contact (Steam/Skype) : Experienta pe forumuri? : Posturi : De ce doresti Moderator? : Ce categorie doresti sa moderezi? : Cat timp poti acorda formului zilnic? : Ce imbunatatiri poti aduce forumului? : Ai citit Regulamentul? : Cum ai aflat de aceasta comunitate ? :
  9. Nick-ul tău: Prenume: Vârsta: Locaţia: Ocupaţie: Jocul(rile) preferat(e): Hobby-urile tale: Interese: Descriere personala: O frază de sfârşit : Poza (Optional): • Prezentările se închid 24/48 ore
  10. REGULAMENT FORUM Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre CSDEVILZ.RO, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta membrii. Orice incalcare a prezentului Regulament permite Super Moderatorilor, Moderatorilor Globali sau Administratorilor CSDEVILZ.RO sa acorde sanctiunile corecte conform regulamentului. Nici un membru al forumului nu poate invoca drept scuza pentru incalcarea Regulamentului faptul ca nu stia de existenta lui. CSDEVILZ.RO isi asuma obligatia de a posta in permanenta un link catre prezentul Regulament pe pagina principala a forumului cat si un mesaj global, astfel ca acesta sa poata fi usor identificat si citit. REGULAMENT GENERAL Regulile acestui forum se pot schimba pe parcurs fara un anunt general. Recomandam membrilor sa verifice periodic Regulamentul pentru a cunoaste eventualele modificari aduse. Pentru a citi mesajele postate de catre utilizatorii forumului nu necesita inregistrare. Staff-ul CSDEVILZ.RO respecta toti membrii sai, de aceea, noi nu vom impartasi informatiile tale personale nimanui. Foloseste-ti bunul simt si cei 7 ani de acasa si vei fi apreciat pentru asta. Nimeni nu apreciaza un om prost educat. Inregistrarea si administrarea contului Fiecare membru poate folosi un singur cont pe forum. Inregistrarea si/sau folosirea mai multor conturi pe forum duce la banarea permanenta a conturilor noi inregistrate. In cazul in care sunt mai multe persoane inregistrate, si folosesc acelasi PC va rugam sa ne anuntati, pentru a evita banarea conturilor. Este strict interzisa folosirea de obscenitati in mesaje, in username, sau oriunde altundeva pe forum. In caz contrar iti vom acorda 7 zile sa te linistesti (suspendarea contului). Este interzisa folosirea unui nickname asemanator cu unul deja existent (se poate crea confuzie), precum si folosirea drept nickname s a unei pagini personale web. Userul respective va primi prima data un avertisment de 24 de ore, daca acesta nu ia in considerare, contul va fi banat permanent. Schimbarea display name-ului este posibila o data la 60 de zile. Va rugam nu contactatii staff-ul pentru modificari! Mesajele vor fi ignorate Cedarea contului unui membru nou inregistrat duce la banarea contului care a fost cedat. Banarea contului la cerere se face prin postarea in topicul urmator. Deschiderea topicurilor si postare Inainte de a incepe o discutie noua, verifica daca nu exista deja o discutie pe acea tema printr-o simpla cautare. Titlul si descrierea mesajului trebuie sa fie EXPLICITE si nu la modul general. - Exemplu de titlu general (incorect): "Problema mare!!". - Exemplu de titlu explicit (corect): "Problema cu jocul X". Topicurile cu titluri incorecte vor fi inchise de catre moderatori, fara a primi raspuns la intrebare/problema. Mesajele trebuie sa cuprinda cat mai multe informatii. Daca doresti un raspuns prompt asigura-te ca oferi cat mai multe informatii. Daca iti spui parerea intr-o discutie deja existenta, asigura-te ca mesajul tau este la subiect. Mesajele 'OFF-TOPIC' vor fi sanctionate cu 1 punct warn. Nu se accepta postarea mesajelor colorate, bold italic, underline integral Nu se admite folosirea de catre membri a unui limbaj vulgar, obscen sau discriminator in ceea ce priveste religia, sexul, etc. Nu se accepta sa fie jigniti sau atacati membrii forumului doar pentru ca nu impartasesc o anumita parere. Orice acuzatie adusa unui membru trebuie sa fie insotita de o dovada, in caz contrar acuzatorul primeste suspend 10 zile. Nu se accepta posturi alcatuite exclusiv din astfel de smiley-uri, scrierea exclusiv cu majuscule sau folosirea excesiva a culorilor, folositi culorile/bold/italic doar cand vreti sa scoateti ceva in evidenta. Nu se accepta posture: “gj” “foarte bine” “imi place”, fiecare post trebuie sa fie argumentat. Este interzisa postarea de informatii, fisiere etc care incalca drepturile de autor si a drepturile conexe prevazute de Legea 8/1996, precum si a oricaror alte drepturi ale tertilor. Toate drepturile de autor (copyright) asupra fotografiilor atasate in cadrul forumului apartin autorilor. In cazul in care copiati un text, introduceti si sursa. Orice membru are dreptul de a contesta decizia unui moderator daca il afecteaza in mod direct. Sectiunile serverelor Nu se accepta deschiderea topicurilor cu jocuri forumiste, link-uri youtube, etc. (Tot ce exista deja la Destindere) In cazul sectiunilor care au Design, nu se vor accepta cereri, singurul lucru permis este postarea de suveniruri, fara modificari ulterioare. Cei care au nevoie de un avatar/o semnatura, pot folosi sectiunea Design de pe pagina principala. In cazul topicurilor Free Chat, daca nu se respecta regulamentul principal, topicurile vor fi inchise de catre staff-ul forumului, fara dreptul de redeschidere. Status update Evitati sa postati nume de servere, link-uri, mesaje, "caut server" Folositi status update cu moderatie, pentru a evita blocarea accesului la status update, sau chiar suspend 1 zi. Drepturile si obligatiile Staff-ului Super Moderatorii si Moderatorii Globali sunt obligati: Obligatia principala a super-moderatorilor este aceea de a se asigura de buna functionare a intregului forum. Sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia Sa atentioneze pe PM userii ce au semnaturi/statusuri/avatare/limbaj ce nu respecta regulamentul forumului. Un super moderator are obligatia de a semnala unui Administrator problemele majore. Drepturile Super Moderatorilor si Moderatorii Globali sunt: Sa propuna banarea permanenta a userilor ce incalca repetat regulamentul Sa propuna noi moderatori pe ariile deficitare si eliminarea moderatorilor ce nu isi duc la indeplinire indatoririle Moderatorii sunt obligati: Sa aiba o atitudine toleranta fata de utilizatori si sa-i ajute sa-si rezolve problemele fara a antrena vreun tip de disputa cu acestia Sa inchida thread-urile doar cand acestea incalca flagrant regulamentul Sa explice clar si argumentat motivul pentru care a fost inchis un thread, cand este cazul Sa explice atunci cand este necesar (pe PM) de ce a sters posturile unui user Sa nu abuzeze de thread-urile pinned. In acelasi timp, moderatorii au dreptul: Sa editeze orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul. Sa editeze orice post ce contine reclame de orice fel (reclama - postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina forum ...etc etc) Sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul, dupa care sa i-a masuri (warn) in cazul in care userul recidiveaza acesta poate sa si sa propuna banarea acestora Sa propuna banarea userilor ce au un limbaj trivial Warn-uri si banarea contului: 1 warn = 1 punct La 4 puncte warn, veti avea interdictia de a posta pentru 24 de ore La 6 puncte warn, veti avea interdictia de a posta pentru 48 de ore. La 10 puncte warn, veti avea contul suspendat pentru 7 zile Sanctiuni Grad I Postarea de mesaje scrise integral cu bold, italic sau underline; Mesaje despre subiecte care s-au mai discutat; Devierea de la subiectul topicului; Postarea de mesaje cu tasta CAPS LOCK apasata; Folosirea textelor cu fonturi colorate excesiv sau de dimensiuni mari si/sau foarte mari; Folosirea de zambete (emoticons) in exces; Scrierea a doua sau mai multe mesaje unul dupa altul; Postarea pe forum a discutiilor private daca ele nu prezinta dovezi; Folosirea a mai mult de 4 emoticons in cadrul unui post si 3 emoticons in cadrul semnaturii. Sanctiuni Grad II Limbaj vulgar; Limbaj de mIRC, Yahoo! Messenger; Atac la adresa oricarui membru al Comunitatii; Mesaje neclare sau nelegatura intre subiect si mesaj; Discutarea persoanei care a propus ideea si nu ideea in sine; Postarea de mesaje in locurile unde doar anumite categorii de useri au dreptul; Pornirea de discutii incendiare sau in contradictoriu pe subiecte privind gusturi sau obiceiuri; Acuzatiile nedovedite la adresa unui membru al Comunitatii; Postarea de materiale care incalca legea dreptului de autor; Editarea mesajelor fara un scop bine definit; Spam excesiv; Detinerea de semnaturi si/sau avatare ce contin caracter pornografic; Postarea de licente de jocuri (din surse necunoscute) pentru Steam sau catre alti distribuitori. Sanctiuni Grad III Reclama de orice fel; Injurii grave aduse unuia sau mai multor membrii ai Comunitatii; Nerespectarea unei comenzi date de catre Leaderi; Postarea de materiale pornografice; Adaugarea link-urilor de download pentru fisiere ce detin drepturi de autor si/sau fisiere piratate; Adaugarea pe server a unor fisiere de redirectionare catre o comunitate concurenta. Sanctiunile de Grad I reprezinta WARN de 3-5 puncte valabil intre 3 si 7 zile. Sanctiunile de Grad II reprezinta WARN/BAN pe o perioada intre 3 si 14 zile. Sanctiunile de Grad III reprezinta restrictionare accesului pana la 21 de zile sau excluderea definitiva din Comunitate. NOTA: Acestea au caracter facultativ, fiecare situatie impunand sanctiuni diferite in functie de gravitatea faptei precum si de caracterul repetitiv al celui care a comis-o.
  11. dMG^NaNe

    Welcome to Pages

    Welcome to Pages! Pages extends your site with custom content management designed especially for communities. Create brand new sections of your community using features like blocks, databases and articles, pulling in data from other areas of your community. Create custom pages in your community using our drag'n'drop, WYSIWYG editor. Build blocks that pull in all kinds of data from throughout your community to create dynamic pages, or use one of the ready-made widgets we include with the Invision Community. View our Pages documentation
  12. Welcome to your new Invision Community! Congratulations on your purchase of our software and setting up your community. Please take some time and read through the Getting Started Guide and Administrator Documentation. The Getting Started Guide will walk you through some of the necessary steps to setting up an IP.Board and starting your community. The Administrator Documentation takes you through the details of the capabilities of IP.Board. You can remove this message, topic, forum or even category at any time. Go to the documentation now...

Board Life Status


Board startup date: December 02, 2020 01:32:36
×
×
  • Create New...